måndag 1 juli 2013

26/6 - Härnösand

Japp, vi är fortfarande kvar här uppe i norr. Idag klev jag upp tidigt och for in till Härnösand och klippte håret för 290 kr! Ganska mycket billigare än Björn Axéns 910 kr. Och nöjd blev jag vilket är ganska förvånande med tanke på att jag typ aldrig är nöjd när jag går från frisören. Efter klippningen strosade jag och pappa den mycket korta sträckan över torget med varsin glass, sen satte vi oss på en trappa. Jag tyckte det kunde vara kul att gå runt lite och kolla, men för pappa var det tydligen för svårt att äta glass och gå samtidigt så det blev en kort paus istället. Topplockspackningen som vi väntar på har fortfarande inte trillat ner i brevlådanså vi tar det lugnt och njuter av den svenska sommaren ett tag till. Och fint är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar