lördag 20 juli 2013

18/7, 04.00 - Älskar Korean Air!

Hoppsan, vi blev visst uppdaterade till första klass!

Lyxigare middag, tv-underhållning, frukost och service i största allmänhet går nog inte att få. Femrättersmiddagen igår med champagne, vitt vin, sushi, lite konstig fisk och andra godsaker var bästa flygplansmaten jag kan tänka mig, sen kunde stolen fällas ner helt plant så man sov hur gott som helst och nu har vi ätit en mycket god frukost. Fast bäst var nästan ändå att få kolla på ett avsnitt av Vänner innan jag gick och la mig. Det var ett av de sista avsnitten och de har jag inte sett på hur länge som helst! Blev riktigt sugen att se om alla Vänneravsnitt från början. Det får bli ett maraton när jag kommer hem :) Nu ska vi snart landa i Honolulu och kanske slappa en stund på stranden. Det blev inte så många timmars sömn på planet för det tar sån tid att äta alla godsaker de serverar :)

Jag gillar ju som sagt inte matbilder men det här var ju faktiskt nått alldeles särskilt!

1 kommentar:

  1. Härligt med 5 rätters och 1 klass det behövde ni efter alla mil i bilen Uffe

    SvaraRadera