tisdag 19 mars 2013

Tjoho! Bra tisdag :)

Red en fin herre som heter Harrison på dressyren idag. Han tog väldigt stora steg så jag fick anstränga mig lite för att sitta fint men jag tycker att jag lyckades och fick bara en kommentar om min handställning :) Träningsvärken kommer vara fruktansvärt påtaglig imorgon är jag rädd, men då ska vi få prova hästar som vi ska ha resten av kursen så det blir nog en rolig dag. Hittills har vi haft olika hästar varje pass men från och med torsdag ska vi ha samma hästar fram till midsommar förutom enstaka byten för att variera lite. Ska bli så himla spännande :) jag ska börja med Puccini i dressyren och Ravalliac i hoppning. De verkar superfina och bra typ av hästar för mig det lilla jag sett och hört om dom. Ser väldigt mycket fram emot att prova dom och hoppas att både jag och Marianne och Daniel tycker att det blir bra matchningar så man slipper byta. Ska drömma gott om fina rundor imorgon helt enkelt :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar