söndag 23 juni 2013

Älandsbro

Blandar redan ihop dagarna. Är det lördag, eller söndag eller kanske måndag? Lätt förvirrad och värre lär det bli när vi väl kommer iväg på riktigt. Det har varit supermysigt här uppe i Älandsbro och jag och Theresa har gått på långpromenad två dagar i rad. Har även tagit lång sovmorgon två dagar i rad vilket känns riktigt ovant. Saknar hästarna och hela Strömsholm men njuter samtidigt av att få lata mig lite. Håller tummar och tår för att pappa ska få ordning på bilen snart så vi kommer hem och kan tvätta och packa så vi kommer iväg nån gång! Nu ska vi snart iväg på nått mysigt café vid vattnet och äta lite glass eller liknande. Det lär ju bli glass för min del. Tror aldrig jag ätit så mycket glass som jag gjort den här våren. Markan har mig att tacka för den stora åtgången av kulglass.

1 kommentar:

  1. Nu här jag hittat din blogg så kan jag följa er resa Uffe kassberg

    SvaraRadera