söndag 23 juni 2013

Finaste bilen!

Jag ber dig lilla bil, bli bra nu så vi kommer igång med vår resa! Bilen gick i strejk i Sundsvall och bärgare fick hjälpa oss till Älandbro. Vi har haft supermysigt midsommarfirande här hos familjen Wiklund men jag känner en viss oro över vårt något galna projekt. Jag hoppas att Pappa lyckas lösa det här, annars får vi gå över till plan B vilket innebär att vi åker i en vanlig personbil. Inte alls lika fiffigt som den här fina lilla bussen. Just nu har jag bäddat ner mig gott här och ska drömma sött och hålla tummarna för att allt löser sig imorgon. Plan A är att vi får igång motorn, kör så långt vi kan och om den pajar på vägen hoppar vi på transsibiriska järnvägen som tar 7 dagar från Moskva till Vladivostok så på nått sätt löser sig allt ändå :)

God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar