tisdag 2 april 2013

Skönt med vardag

Lite sovmorgon idag (klev upp 07.40) och mycket sovmorgon i morgon (klockan ställ på 08.00) Sjukt att jag lyckats vänja mig vid dessa tidiga morgnar. Jag har inte varit jättepeppad att kliva upp och äta frukost men nu har jag handlat lite så det ska nog rulla på ett tag till :)

Sprang ifrån telefonen i morse så tid ingen bild under dagen så det får bli en gammal bild på katten som påminnelse till min kära mor att tvätta Filippas ansikte noga minst en gång i veckan!

Idag har vi ridit hopphästarna självständigt i nya ridhuset, det var trångt men jag är nöjd med min insats. På eftermiddagen var det dressyr för Eva-Karin Oskarsson vilket kändes bra. Puccini blev lite springig på slutet men det gjorde inte så jättemycket.

Var även ute hos renonserna och borstade oh ledde runt lite i stallet med sadel och träna på. Tränade på att bromsa lite med tyglarna vilket gick jättebra.

Nu ska jag snart sova så jag är pigg och utvilad imorgon och kan njuta av min sovmorgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar