måndag 24 september 2012

Just det

Det var 35.5 garder celsius ute igår! Jag är stolt över att jag tog mig genom dagen och bara kommenterade vid ett tillfälle att jag nog kommer ha svårt att hantera värmen. Men om det var SÅÅÅ varmt och jag bara beklagade mig en gång så ska det nog gå bra :) Ska jobba hårt för att inte beklaga mig över mitt halsont som kommit smygande och nu kräver Bafusin. Det går nog över. Jag skyller på ACn, gillar inte AC-kyla. Nu ska jag somna om för andra gången i natt, hade visst inte anpassat mig helt efter nya tiden. Imorn blir det Flag Is Up Farms! (FIUF)

3 kommentarer:

  1. Oj vilken värme! Hade tu räknat med det? Eller kanske packat för varma kläder?

    SvaraRadera
  2. Idag var det inte alls lika varmt så det verkar variera en hel del. Jag har nog en bra blandning kläder ändå :) Och har köpt solkräm

    SvaraRadera
  3. så jag ska nog klara mig :)

    SvaraRadera