torsdag 27 september 2012

Onsdag

Det händer så mycket varje dag! Idag har vi hunnit borsta våra projekthästar, sadla Plasmo (plasthästen som vi kan öva på) med westernsadel vilket var hur tungt som helst, träna på att kasta långlinor långt, träna med Duallygrimmor på nya hästar (Jag fick en jättefin häst som heter Shoni som Padraic har som projekthäst), se på film med Monty som kommenterade live, fick ställa frågor och fick böcker signerade, fotograferades med Monty, åt peanutbutter sandwiches och hade en jättebra diskussion om framtiden vid middagsbordet. Just det, pratade i telefon med min fantastiska mamma i morse också och jag vill passa på att tacka henne för att hon gav mig Join-Up kursen i födelsedagspresent förra året och för att hon peppat mig att gå de här kurserna. Du är bästa mamman jag kan tänka mig! Vill även passa på att tacka min pappa som skjutsat mig till och från stallet under många år och för att jag tillslut fick en bil så jag kan skjutsa mig själv. Bästa pappan har jag också :)

1 kommentar:

  1. Tack bästa Sara! Det låter så roligt allt du får vara med om.

    SvaraRadera