lördag 29 september 2012

Fredag

Det var länge sen jag var så här trött. Veckan har gått fort och jag har lärt mig massor. I helgen får vi jobba fritt med hästarna och på måndag fortsätter vi med träningar med instruktörerna.

Är nästan för trött för att komma ihåg vad som hänt idag... Satte på första sadeln på systern till Firefox. Hon bockade en hel del men inget i jämförelse med Firefox. Han klarade tydligen inte av sadel idag, så jag har lite att jobba på. Nathalie filmade hanns träningspass men jag har inte hunnit kolla på det än. Får göra det i helgen antar jag.

Monty hade en demo på kvällen vilket var kul och efter det åkte vi iväg och käkade kött och ris. Lite konstigt men gott. Och Kristi pratade med Paul som att han var en hund varpå han började skälla som en hund och bilresan hem blev väldigt mycket roligare :) De är riktigt roliga de andra kursdeltagarna, både de två ungerska tjejerna Nora och Kristi, de tre Irländarna Padraic, Paul och Caitorina, Schweizaren Nathalie och Österrikiskan Lis. Och vi svenskar såklart :)

Nu somnar jag snart. Om jag kommer ihåg vad mer vi gjorde idag kanske jag skriver om det imorgon.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar