måndag 6 augusti 2012

Psykologiprojekt, OS och plastpåseträning med Samantha

Japp, det var vad denna dag hade att bjuda på. Jag har faktiskt påbörjat uppsatsen till psykologiprojektet med disposition och frågeställning vilket kändes viktigt. Det svåraste är ju att komma igång! Samtidigt tittade jag på hopptävlingarna i London. Sverige slutade på 6:e plats i lagtävlingen, men tre svenskar har ju tagit sig vidare till individuella finalen i övermorgon så jag håller fortfarande tummarna för svensk medalj. Det var riktigt fint att England vann på hemmaplan förresten, det var så himla kul att se hur glada alla var. Fällde kanske till och med en tår för att det var så fint :)

När tårarna var torkade for jag istället iväg på ett regnigt hästuppdrag med den nytillverkade plastpåsepinnen i högsta hugg. Samantha var superduktig på det här med plastpåsar! Jag gjorde också mitt bästa, men blev lite lost ett tag när jag plötsligt tappade kontakt med hästen, men jag tycker att jag fick ordning på det i slutändan och kom tillslut på vad jag gjorde fel och därmed vad jag kan göra annorlunda till nästa gång.

Dagen avslutades sedan med att svänga förbi hemma hos Pappa för att äta mackor och låna silvertejp. Jag önskar att det fanns ett snyggare alternativ, men den fyller sin funktion. Jag byggde alltså vidare på den där armen jag pratade om förut, så den är mjuk om hästen skulle sparka lite på den.

Just det! Blev tokspöad av Morfar i WordFeud också. Vill inte ens nämna hur många fler poäng han fick än mig, men jag hade inte en chans, det rådde det ingen tvekan om. han är helt enkelt bäst min morfar <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar