tisdag 14 augusti 2012

Nu börjar det!

SRL II har satt igång med pedagogik och ledarskap och det har varit så roligt att träffa alla andra kursdeltagare :) Känner mig i och för sig lite stressad över Monty Roberts examen som närmar sig allt för fort och idag hann jag ju inte riktigt gå igenom alla 30 sidor som jag räknat ut att jag måste hinna med per dag, men det är ju bara plöja 50 sidor imorn istället. Det är i alla fall roligt att komma igång med den här kursen och jag ser verkligen fram emot att lära mig massor och göra roliga uppgifter med min grupp som verkar jättebra! Inte ofta jag säger så inför grupparbeten. Men plötsligt händer det. Nu måste vi i alla fall sova, det är fullspäckat schema och upp tidigt imorn. Jag har inte ens hunnit ta nån bild att visa upp. Får försöka ordna det imorgon i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar