tisdag 7 augusti 2012

Fina stallet

Glömde ta kort på islandshästen Frodi som jag tränade med plastpåsar idag. Han var så himla duktig och det var jättekul att se hur snabbt han lärde sig att inte behöva vara rädd för plastpåsepinnen. Avslutade med att klappa på småhästarna en stund och Mistress, som tidigare varit väldigt tveksam till om jag är nån att lita på, vågade sig fram flera gånger för att bli kliad. Så himla söt. Jag tog flera bilder på hästarna, men med kameran för en gångs skull så det får bli en bild på det vackra landskapet istället eftersom jag skriver från telefonen. iPhonen är fortfarande grym på att fota och blogga med, men jag ska börja använda kameran också så jag kan skriva ut lite bilder i schysst kvalité också. Börjar bli dags att ta en ny bild att hänga upp på väggen efter att min biltavla for i golvet för säkert ett år sen. Minst. Fast det får nog bli nästa projekt. Nu måste jag fokusera på introexamen som är inbokad i slutet av Augusti. Det är nära nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar