onsdag 1 augusti 2012

Låtsas att jag är i London

Kollar på repris på terränghoppningen på SVT play och låtsas att jag åtminstone står i publiken och tittar på alla duktiga hästar och ryttare. Känns nästan som att man är där när man försöker fota av skärmen och fånga sprången med perfekt timing. Jag har inte perfekt timing så det får duga med en bild i ett av vattenhindren. Jag vet att Sverige tar silvermedalj, men sju personer har trillat av hittills så det är rätt spännande ändå. Blir riktigt hoppsugen i alla fall och en terrängbana har nu lagts till på min lista över saker att skaffa när jag blir miljonär. Strax efter topphäst, proffstränare och mental coach så jag kan ta mig igenom en terrängbana också. Det behöver kanske inte vara riktigt lika svåra hinder som den här, men den ska vara lika fin i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar