söndag 19 augusti 2012

För tredje gången

Vi har burit fönster var och varannan dag känns det som och krångligast var fönstret i badrummet. Så vilket fönster var det som gick sönder när pappa skulle måla insidan? Det i badrummet såklart! Jag är grym på att lyfta fönster nu i alla fall :) Och på att hitta på Elgiganten i moraberg där jag och pappa var förbi innan vi lyfte fönster. Jag lärde mig tillslut att det finns en genväg så man slipper gå runt hela affären som jag länge trott att man måste. Hela tre varv sprang vi på Elgiganten och på tredje varvet köpte jag faktiskt en extern hårddisk och nöjde mig för den här gången och åkte hem. Expert var vi bara inne på två vändor. Nu ska jag bara övertala min mamma att hon ska byta dator med mig ett tag så jag kan redigera lite film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar