söndag 28 december 2014

Snön och kylan är snart utbytt mot sol och värme!

Väntar på att få boarda planet och hoppas att min lilla fina Stella har det bra med lastgubbarna. Det gick hyfsat smidigt att checka in och vi var ute en vända precis innan jag skulle skicka ner Stella i hissen för specialbagage. Då kommer jag på att jag måste ta av hjulen på buren så jag lägger den glatt ner på sidan och börjar mecka. Supersmart och vattnet som hon hade i sina vattenskålar rann ju mest ut på golvet. Bara en liten pöl i botten av buren!!! Nu hade jag fryst vatten i skålarna med det hade ju hunnit Tina en del så det var bara att springa iväg och hämta papper. Men tog jag tillräckligt med papper?! Nej såklart inte så mamma fick springa en vända till medan lastkillen blev mer och mer irriterad för att vi inte satte in hunden i buren. Stella stod så lugnt och tittade på och undrade förmodligen vad tusan jag höll på med. Så fick hon en puss och en kram så var det dags att säga hej då på en stund. 

Nu dröjer det kanske ett tag till jag får internet igen men sen kommer mer info om hur flygningen går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar