fredag 19 december 2014

Ni har hittat rätt!

Inom kort kommer jag väcka liv i bloggen och skriva om mitt äventyr i Uruguay (för er som hängt med sen tidigare, det räckte tydligen inte med resan runt jorden förra året...). Jag kommer skriva om:

Vad jag gjort sen jag skrev sist, (den korta versionen)
Resan dit, planet lyfter 28/12
Att ta med hund på resan!
Hästar :)
Hästträning
Kanske några spanska fraser jag lär mig på vägen?
Livet med hund i Uruguay
Lite hundträning också kanske?
Ridning
Och andra spännande saker som lär dyka upp på vägen :)
Hemresan, planet landar i Sverige 27/3

Om ni varken gillar hästar, hundar eller spanska fraser räcker det att ni gillar mig för att följa bloggen :) Jag ska göra mitt bästa för att hålla alla läsare intresserade och jag ska försöka lägga upp massvis av bilder också, beror kanske lite på hur bra internet som finns på ranchen. Lämna gärna en kommentar då och då så jag ser att ni är med mig på resan!

Ska bli kul att dokumentera detta smått galna äventyr. Jag ska alltså tämja vildhästar i Uruguay. Ja, ni hörde rätt.

// Sara och Stella :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar