tisdag 7 januari 2014

Bokat!

Först kvällspromenad i raskt tempo med Pappa. Gick förbi Sofies hus och vi kunde inte låta bli att hälsa på henne och Olivia en liten stund :) När vi sen kom hem slappade jag snabbt ner mig i soffan och precis när jag trodde att jag skulle gå och lägga mig utan att ha gjort nått mer vettigt än den där promenaden överraskade jag med att pricka av tre viktiga men tråkiga punkter som jag länge skjutit upp på min att göra lista! Vips så var ett mail skickat, en tågbiljett bokad och en bilförsäkring kontrollerad. Så jäkla skönt! Minns nu även att jag tidigare idag hann sy in ett par jeans hemma hos mamma. Köpte ju ett par jeans i USA med bootcut när jag akut behövde kläder att ha i stallet. Må hända att det funkar med bootcut i Kalifornien men jag känner mig inte bekväm. Tänk att mamma hade rätt ändå, jag skulle lära mig att älska smala jeans. Nu är väl bootcut snart tillbaka här i Sverige igen, men jag är nöjd men min sömmerskeinsats ändå.

Har blivit sjukt dålig på att fota på sistone så jag säger nu till mig själv på skarpen så kanske det blir ändring på den fronten från och med nu. Nu ska jag försöka gå och lägga mig på roligt, om jag inte gör nått mer vettigt av bara farten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar