måndag 20 januari 2014

19/1, 12.30 - Slö söndag

Söndagar är det ledigt så det har inte  hunnit hända så mycket än. Jag klev upp redan kvart i åtta vilket måste vara nätt slags rekord i att kliva upp tidigt en dag när jag inte haft något inplanerat. Annars är jag näst intill känd för att snooza in i det oändliga och aldrig missa en sovmorgon. Det här kändes fantastiskt! Utvilad och redo för en ny dag promenerade jag ner till kontoret för att använda internet lite innan de andra vaknat. Snart ska vi rida en sväng, det gäller att passa på innan kurserna börjar. Då är det så fullt upp att det kanske blir svårt att hinna rida. Men det ska bli himla kul, imorn kommer 6 elever från lite olika ställen i världen, England, Brasilien, Frankrike och USA är de jag kommer ihåg. Kanske nått mer land. 

Just nu slappar vi lite i solen med katten och hunden. Tränade hunden att göra lite konster. Man kan tro att han inte är så smart men med lite motivation försöker han verkligen. Ska försöka fånga honom på bild vid nästa träningstillfälle :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar