torsdag 5 mars 2015

Jag gillar ju inte ens läsk (2/3)

Det här är min nya favoritdricka, Pomelo! Eller grapefruktläsk helt enkelt. Jag har aldrig varit så galet förtjust i läsk, Cola är särskilt trist, päronsoda en riktigt varm sommardag är i och för sig inte så tokigt men den här Pomelon är nått helt annat. Det hela han ju bero på att det faktiskt är väldigt varmt och på att jag rör mig en del och svettas en hel del så då är ett glas med grapefruktläsk och en massa is något utav det bästa som finns. 

Har vi grapefruktläsk i Sverige? Jag måste helt enkelt hitta det, annars får jag försöka göra min egen utav Sprite och riktiga grapefrukter.

Hästarna är fortsatt duktiga men just nu står vi lite still i utvecklingen känns det som. Det är nog bra att vi tar det lite lugnare ett par dagar och mest gör sånt de känner igen så vi avslutar sommaren med att de får känna sig duktiga :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar