torsdag 5 mars 2015

Kul med kameran (5/3)

En av julklapparna jag fick 2014 var en selfiepinne! Testar den lite nu när jag är ensam. Man känner sig lite fånig om nån ser en gå runt och ta kort på sig själv men nu passade jag på under siestan när Hugo och Carmen förhoppningsvis låg och vilade :) Det är även svårt att ta en selfie med en hund för hon fattar liksom inte att hon ska stå still en stund. Plus att hon är så kort i rocken att hon hamnar så långt ner på bild. Jag försökte även lägga mig på marken brevid henne men hon hann gå därifrån innan jag hann ta bilden så det var inte direkt någon succé.

Alldeles strax rullar Aud in på gården och det ska bli så himla kul att träffa henne igen! Och det ska bli så skönt att ha någon att prata med igen också, och på svenska dessutom. Jag och Carmen har i och för sig blivit rätt bra på att kommunicera men jag föredrar nog ändå svenska om jag får välja :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar