torsdag 16 augusti 2012

Måste sätta fart!

Jag har ju räknat ut att jag måste hinna med 30 sidor per dag ur manualen för att hinna gå igenom allt en gång till. Det är ytterst svårt att klara av, hittills har det visats sig vara omöjligt, men jag kan ju hoppas på ett mirakel, till imorgon gärna. Måste även skriva psykologiarbete! Och träna på att långlina. Det måste jag absolut göra imorgon. Jag får ta Samantha eftersom alla äldre ston flyttat till ända borta vid kyrkan hagen! Men hon ska ju vänjas vid sadel och så så det är väl bara att sätta igång. Idag hann jag inte till stallet. Pluggade istället alldeles för långsamt och åkte till morfar och hittade inte en nyckel men åt gott fika. Kalvdans provades kanske för första gången och jag hann förbi och kramade mormor lite också :) Sen ridning på SRK på jättefina hästen Malwina. Kanske kanske kanske skulle kunna få chansen att åka iväg på nån tävling i höst också, men det känns långt bort just nu. Får fundera på om jag kan och vill. Och med vilken häst?

Nu ska jag försöka plugga lite lite snabbare och förhoppningsvis skriva några ord på psykologiuppsatsen. Hoppas jag inte somnar bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar