söndag 5 augusti 2012

Ännu en dag

Har jobbat hela helgen till min stora förvåning. Petra på jobbet frågade mig flera gånger vem som skulle vara ansvarig i helgen och jag svarade flera gånger att jag inte hade nån aning men att jag skulle kolla upp det. Det hann jag inte innan Dalia i torsdags frågade mig om jag visste att det var jag som skulle vara ansvarig i helgen? Det visste jag ju inte! Ok, när vi tittade på schemat tillsammans hade jag en svag känsla av att jag gått med på att ta helgen men då skulle jag ha varit ledig tisdag onsdag som kompensation, men det var jag ju inte eftersom jag inte jobbat på jättelänge och helt och hållet glömt bort att vi hade planerat veckan tillsammans. Det blev alltså 7 dagars jobb den här veckan, men jag har ju inte riktigt jobbat hela dagar alla dagar så det är inte alls synd om mig egentligen. Och jag är ju ledig måndag tisdag nu så det är lugnt. Och jag fick se lite mer på OS idag igen så jag är glad. Men jag missade när Rolf-Göran red. Här kommer i alla fall en bild på Lunatic och min framtida man ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar