lördag 6 oktober 2012

Hej då Firefox

Ska bli skönt att komma hem men idag var en ledsam dag för jag var tvungen att säga hej då till Firefox och alla andra som jag lärt känna de här veckorna. Jag kommer sakna allt och alla men jag är samtidigt väldigt motiverad att sätta igång med att träna hästar och skicka in filmer och jobba hårt för att bli klar för examen och internship. Allt är packat och jag har gott och väl hållit mig innanför viktgränserna till skillnad från Camilla som köpt massor av grejer som knappt rymdes i väskan. Ser fram emot att komma hem men inte själva resan... Det är tråkigt att flyga så länge helst själv. Ok det kommer säkert finnas annat folk på planet men ingen jag kommer vilja prata med. God natt i alla fall. Jag sover nästan redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar