tisdag 18 mars 2014

17/3, 22.30 - Nu börjar det! Igen!

Kan inte fatta att jag är färdig med min praktik här på Flag Is Up Farms och att jag nu har nått mitt stora mål att bli Certifierad Monty Roberts instruktör! Åtta veckor är avklarade med mest roligheter men även en och annan svårare utmaning. Har lärt mig massor och lärt känna en hel del roliga och inspirerande människor plus alla fantastiska hästar jag fått jobba med och lära mig av.

Det jag kommer sakna mest är nog att jobba med de ohanterade hästarna, för på dem ser man så otroligt stor skillnad på väldigt kort tid. Men även att vara bland de fantastiskt duktiga hästmänniskor jag lärt känna och fått lära mig av. 

Pappa kom hit idag och imorn fortsätter vi vår resa runt jorden. Än en gång är jag otroligt glad att jag har något väldigt roligt och spännande som börjar så fort det här roliga tar slut.

Fina Magnum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar