lördag 27 december 2014

Snabbvisit på Karlshem

Idag hade jag massor av saker att hinna med! Skrev en lista sent igår kväll över vad jag behövde handla, typ plåster, strumpor, avmaskningsmedel och en mjuk pärm, plus att jag behövde kopiera ett par papper. Men det skulle bli helt omöjligt att hinna med eftersom jag skulle hämta min rundpaddock från Blåkulla (ridskolan där jag jobbat nu i höst) och köra ut bil och släp till Karlshem just idag. Detta lilla dilemma löste sig väldigt smidigt eftersom jag har en sån fantastisk mamma som fick rycka in och rädda situationen :) Allt på listan hann hon med medan jag tvättade bil, åkte färja till Ekerö och åt våfflor med Aud och Ingrid! Det är nått särskilt med den gården och alla människor som är där. Nästa inlägg måste verkligen bli en uppdatering av vad jag haft för mig senaste året. Karlshem är i alla fall ett supermysigt stall där jag jobbade på ridläger i somras och till sommaren blir det en favorit i repris. Jag bara älskar ridläger!

Stella var lika glad att se Aud som jag var. Men jag hoppade över att pussa henne över hela ansiktet som Stella gjorde ;)

Nu sista rycket med resväskan. Inatt ska den stängas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar