tisdag 13 september 2016

Broome, 11/9

Det blir bara varmare och varmare! Idag tog vi en liten avstickare igen för att få se lite kust i staden Broome. Vi tog oss till och med ner till vattnet där vi doppade fötterna. Det var alldeles för vågigt för att vi skulle vilka doppa oss helt. Man vill ju inte dras ut på djupt vatten och simma med hajar! Vi fick i alla fall duscha av oss lite innan vi promenerade tillbaka den kort biten till bilen. Jag med en genomblöt skjorta på mig för att få lite svalka. Kag hatar ju att smörja in mig så heltäckande kläder är ju ett alternativ och om man blöter ner dom är det inte så farligt att vara ute i solen en stund 😜

På en av mackarna fick vi sällskap av den här fina fågeln som gärna hade kommit in och ätit mackor med oss. Jag har för mig att nått liknande hände när vi campade på Nya Zealand när jag var liten. Fin var den i alla fall!






2 kommentarer:

  1. Det stämmer att det kom en Påfågel när vi var på husbilsemestern��

    SvaraRadera
  2. Det stämmer att det kom en Påfågel när vi var på husbilsemestern��

    SvaraRadera