torsdag 3 januari 2013

Jag tämjer inte bara hästar!

Spindelläxan påbörjad. 10 minuter per dag ska vi öva ihop Itchi och jag. Jag ville döpa honom till Quintus efter hästen jag jobbade med precis innan jag hittade honom men det fick jag inte för Loppan. Itchi betyder tydligen ett på japanska och det här är spindel nummer ett så hon har ju en poäng. Lyckades skada mig lite på Quintus huvud också när jag försökte sätta på grimman så nu kan jag inte leka hästtämjare på ett tag. Mycket typiskt, men jag får passa på att träna med spindeln nu istället så gör jag någon nytta i alla fall. Och i helgen ska jag och mamma röja lite mer i min lägenhet och förhoppningsvis shoppa lite på sportvaruhuset. Om vi hittar dit, men Felicia har gett bästa beskrivningen så det ska nog gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar